GEES

Ik weet niet wie deze groep heeft samengesteld. Ik weet niet wie besproken heeft wie er in deze groep zit. Ik weet niet waarom er een 50/50 verdeling moet zijn tussen Vlamingen (meer dan 60% van de bevolking) en Franstaligen.. Ik weet niet waarom er dokters in GEES moeten zitten als ze die al in de andere adviesraden hebben zitten. Ik weet niet waarom er geen rekening gehouden wordt met de geestelijke gezondheid van ons. Ik weet niet waarom de voorzitter van GEES een dokter is. Ik weet niet welke kennis deze dokter heeft om uit de lockdown te raken. Ik weet niet of de leden van GEES voldoende beseffen wat er economisch eigenlijk aan de hand is. Ik weet niet waarom Van Ranst zomaar op zijn woord geloofd wordt en zijn stellingen niet ten gronde worden aangevallen en getest. Ik weet niet waarom Van Ranst een beter viroloog zou zijn dan zijn tegenpool in Zweden. Ik weet niet waarom we in België geen grotere stappen durven nemen. Ik weet niet waarom die waanzinnige grafiek van het aantal besmettingen zomaar geaccepteerd wordt. Ik weet niet waarom de statistici hun wetenschap zomaar te grabbel laten gooien door zo'n onwetenschappelijke grafiek. Ik weet niet waarom er niet meer tegen de manipulatie van ons allen wordt ingegaan door de media. Ik weet niet waarom  er steeds weer gelogen wordt over het volledig plan voor de scholen dat voorgesteld zal worden (niets van aan). Ik weet niet wat deze regering eigenlijk wel denkt hoe zij met ons omgaat. Ik weet niet waarom de cijfers van Zweden niet worden vergeleken met de onze. Ik weet niet waarom die volmachten zo gebruikt worden. Ik weet niet waarom de 10 partijen die de volmachten stutten, niet meer bijsturen in hun regelmatige bijeenkomsten. Ik weet zoveel niet.

Maar wat ik wel weet is dat we stilaan een niveau bereiken van dictatuur van de virologie op een niet wetenschappelijke basis, waar we tegen in opstand moeten komen. En pas helemaal tegen een politiek die slaafs volgt om toch maar zeker geen verantwoordelijkheid te nemen. En ik weet ook dat deze politieke generatie zo zichzelf vermoordt. Ze zijn onbetrouwbaar, weten niet van wat hout pijlen maken en hebben de ballen niet om het land terug vrij te laten.

En dus zeg ik  in mijn kot, nee bedankt.

Met groeten

Reacties

Populaire posts van deze blog

1 jaar

Transparantie?